سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی از خارج از ایران

از آمازون ترکیه بخریم یا ترندیول؟

    نظر

 

به دلیل مزایای متعدد، این روزها افراد بیشتری می گویند که خرید آنلاین را به خرید معمولی ترجیح می دهند. فرآیند تصمیم گیری خریدار در سال های اخیر به شدت تغییر کرده است. خریداران قبل از اینکه با یک فروشنده صحبت کنند، تحقیقات گسترده ای را به صورت آنلاین انجام می دهند. خریداران همچنین خریدهای مستقیم بیشتری را به صورت آنلاین و از طریق تلفن هوشمند خود انجام می دهند و هرگز پا به مکان های بازاری نمی گذارند. اینترنت انجام کسب و کار را بسیار آسان تر و سریع تر می کند. این امر منجر به تغییراتی در نحوه انجام تجارت مردم با روند رو به رشد جهانی به سمت خرید آنلاین یا تجارت الکترونیک شده است.

درباره آمازون ترکیه

Amazon.com یک غول تجارت الکترونیک و محاسبات ابری مستقر در سیاتل، واشنگتن است که شروع ساده‌اش را می‌توان در گاراژ بنیانگذار جف بزوس جستجو کرد، جایی که او شروع به فروش کتاب در شبکه جهانی وب در حال ظهور کرد. آمازون ترکیه آمازون در 19 سپتامبر 2018 به طور کامل وارد بازار ترکیه شد. اگرچه آمازون تا آگوست 2020 غیرفعال بود، در 15 سپتامبر 2020، دقیقاً دو سال پس از افتتاح، آمازون اعلام کرد که به طور کامل عضویت هایی مانند Prime و Prime Video را با قیمت های محلی راه اندازی کرده است.

درباره ترندیول ترکیه

Trendyol یک سایت تجارت الکترونیک، اولین شرکت خرید از ترکیه است که دفتر مرکزی آن در استانبول است. این سایت در سال 2010 به عنوان یک سایت خرید فروش محصولات پوشاک تأسیس شد، این سایت به مرور زمان به یک قالب بازار تبدیل شد و شروع به فروش در دسته های بیشتری از طریق فروشندگان مختلف کرد.

ترندیول یا آمازون ترکیه؟

آمازون و ترندیول هر دو از پلتفرم های محبوب خرید پوشاک در ترکیه هستند اما تفاوت هایی دارند:

محصولات: آمازون طیف وسیعی از محصولات را داراست اما ترندیول فقط شامل پوشاک و مد و لوازم آرایشی می باشد.

خدمات رسانی: آمازون به صورت عمده در سراسر جهان خدمات خود را ارائه می دهد اما ترندیول به طور انحصاری در ترکیه فعالیت دارد و خدمات خود را به مشتریان ترکی ارائه می دهد.

فروشندگان: هر دو با فروشندگان مختلف همکاری دارند. اما آمازون به دلیل واسطه ی جهانی بودن با مشتریان بیشتری در ارتباط است.

عضویت: هر دو از سایت ها برنامه و حالت عضویت خود را داراست. آمازون پریم ارسال رایگان و دسترسی به فیلم ها و تخفیفات فراهم می کند. ترندیول هم دارای خدمات اضافی و تخفیف است.