سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خرید اینترنتی از خارج از ایران

نحوه خرید از آمازون ترکیه

    نظر

 

آمازون وب سایتی است که در آن واقعاً می توانید همه چیز را پیدا کنید! کتاب، فناوری، اقلام DIY، ورزش، اسباب بازی... و خوب است که از آمازون لذت خرید را داشته باشیم.اما فقط به این دلیل که آنها محموله ای را به همه کشورها ارائه نمی دهند دلیلی نیست که از این سایت خرید نکنیم. خرید از آمازون تجربه ای است که بهتر است حتما آن را تجربه نمایید.

نحوه خرید از سایت آمازون

1.      وب سایت آمازون را باز کنید. در بالای وب سایت، نوار وظیفه ای را مشاهده خواهید کرد که شامل چندین تب است، از جمله بخش ها، نخست، ویدیو، موسیقی، سفارشات، حساب و فهرست ها و سبد خرید.

2.      روی «حساب و فهرست‌ها» کلیک کنید. پنجره ای با لیستی از گزینه ها ظاهر می شود. مستقیماً در زیر دکمه "ورود به سیستم"، سؤالی را مشاهده می کنید که از شما می پرسد آیا مشتری جدیدی هستید یا خیر.

3.      روی «شروع اینجا» کلیک کنید. این شما را به فرم ثبت نام برای ایجاد یک حساب کاربری جدید می برد.

4.      فرم ثبت نام را پر کنید. نام، ایمیل و رمز عبور دلخواه خود را وارد کنید.

5.      آدرس حمل و نقل خود را اضافه کنید می توانید به منزل یا محل کار خود ارسال کنید. آمازون به شما امکان می دهد از بیش از یک آدرس حمل و نقل استفاده کنید، بنابراین می توانید چندین آدرس اضافه کنید.روی «حساب شما» کلیک کنید و پیوند «کتاب آدرس» را در بالای منو انتخاب کنید.در بخش تنظیمات، روی «افزودن آدرس جدید» کلیک کنید.اگر می‌خواهید بسته را برای شخصی ارسال کنید، می‌توانید نام و آدرس افراد دیگری غیر از خودتان را اضافه کنید. برای مثال، ممکن است بخواهید اقلامی را برای فرزندتان در کالج ارسال کنید، بنابراین می‌توانید آن آدرس را نیز آدرس خودتان وارد کنید.اگر در مورد آدرس حمل و نقل خود نگران هستید، می توانید از محل تحویل قفسه آمازون استفاده کنید، که سرویسی است که توسط آمازون ارائه می شود.پس از اتمام روی "ذخیره و ادامه" کلیک کنید.

6.      اطلاعات صورتحساب خود را اضافه کنید شما باید یک کارت اعتباری، کارت نقدی، حساب جاری یا کارت هدیه وارد کنید تا بتوانید هزینه خرید خود را پرداخت کنید.روی "حساب شما" کلیک کنید.پیوند "مدیریت گزینه های پرداخت" را در بخش پرداخت باز کنید.روی «افزودن روش پرداخت» کلیک کنید.روش پرداختی را که می‌خواهید اضافه کنید، مانند کارت اعتباری، انتخاب کنید.اطلاعات پرداخت خود را وارد کنیداگر آدرس حمل و نقل شما متفاوت است، مطمئن شوید که آدرس صورتحساب صحیح است. ورود خود را تایید کنید.

چطور از ایران از آمازون خرید کنیم؟

شما می توانید با استفاده از سایت های واسطه ای در ایران خرید خودتان را به راحتی به کارشناسان مدبر در ترکیه بسپارید تا برای شما ارسال نمایید، این سایت جایی نیست جز کیالوکس.